Schrijf je in
voor het Mzine
met tips om Mindful
te leven & werken.

Als cadeau ontvang je een GRATIS Ontstresspakket met ontstressoefeningen voor ieder moment van de dag, zowel voor op het werk als voor thuis.


“Ik ben met mijn aandacht bij mijn adem voor een spannende bespreking. Dat scheelt heel veel.”

Carla





mindfulness-klassiek-blendedlearning-training

 

Drukte in je leven, rust in jezelf

Voor vrijer en relaxter leven

  

Een programma van 2 maanden voor mensen die meer rust en vrijheid willen ervaren. Je wordt vrijer van ineffectieve (werk)gewoontes zoals doorgaan, pleasen, conflict vermijden, een tandje erbij doen, perfectionisme. Dit programma is online én offline.

 

De video hieronder licht nog meer toe over dit programma en laat je zien hoe o.a. het online gedeelte eruit ziet. Daarnaast hoor je wat meer details. De opname is een aanvulling op de informatie op deze pagina. 

 

 

  

Herken je dit?  

 

De verschillende leuke uitdagingen die ik heb, zorgen altijd voor lange en intensieve dagen. Aangezien ik merk dat ik juist veel creatiever en productiever wordt en mij beter kan concentreren als ik rustig ben, wilde ik dit graag structureel gaan aanpakken en inbouwen in mijn dagelijkse ritme. Yvonne heeft mij tijdens een intensief, maar behapbaar en zeer waardevol traject, laten zien dat dit, zelfs in mijn positie, kan.

 

Ik ben nog steeds verbaasd over wat de mindfulnessoefeningen voor me doen in het dagelijkse leven: ik ervaar steeds meer rust, in alle drukte die er nog steeds is. Ik loop niet meer over straat muziek te luisteren of te bellen, maar geniet van het moment en mijn omgeving. Ik ervaar meer geluk.

 

Alle meditatie-apps heb ik wel geprobeerd, maar de pro-actieve ondersteuning van Yvonne in de training hielp me om echt een ritme van regelmatig oefenen te ontwikkelen. Precies wat ik wilde! De effecten zijn nu al erg goed merkbaar en worden steeds beter. Yvonne, geweldig bedankt hiervoor!

 

Jan Scheele - Directeur bij TEDx

Curator bij het World Economic Forum 

 

 

Mindfulnesstechnieken zijn bewezen technieken om drastisch te ontstressen, om meer in het hier en nu te zijn en je meer te gaan ontspannen.

Er is veel onderzoek gedaan naar de resultaten van mensen die zich bezighouden met mindfulness, waarbij deze vier effecten telkens worden vastgesteld: 

  1. Mindfulness beoefenaars blijven kalmer onder stress
  2. Ze hebben een betere focus en concentratie
  3. Ze scoren hoger op samenwerkingskwaliteiten zoals empathie en hulpvaardigheid
  4. Ze hebben een beter geheugen.

 

Misschien geldt voor jou op dit moment één van de volgende dingen:

  

Als je je herkent in een of meer van de genoemde dingen, dan is deze mindfulnesstraining ’Drukte in je leven, rust in jezelf’ echt iets voor jou.

 

 

 

 

Ik ben zeer positief over de wijze waarop Yvonne invulling heeft gegeven aan de training. Hoewel ik geheel vrijwillig voor deze training had gekozen, had ik vooraf wel enige twijfel of dit wel iets voor mij zou zijn. Het leek mij op voorhand best veel. Maar het was voorbij voordat ik er erg in had. 

  

Yvonne heeft een prettige manier van training geven. Serieus waar nodig maar met voldoende relativeringsvermogen en zelfspot. Hierdoor had de training voor mij een goede balans tussen intensief bezig zijn en ontspanning. Het belangrijkste wat ik zelf van de training heb overgehouden is dat ik het als bijzonder prettig heb ervaren om gericht tijd te nemen voor mezelf, stil te staan bij het hier en nu en de dingen om me heen even los te laten. Dit geeft me de mogelijkheid om waar nodig eerst wat afstand te nemen zonder de behoefte te voelen direct te moeten reageren. Dit brengt rust.

 

Yvonne geeft voldoende middelen mee om na de training door te gaan met oefenen. Uiteindelijk bepaal je natuurlijk zelf hoe intensief je hiermee verder gaat. Dit zal per persoon verschillen. Ikzelf doe in ieder geval nog regelmatig oefeningen omdat ik de waarde hiervan nog steeds ervaar.

 

Matthijs van der Erve - Projectmanager ProRail

 

De training bestaat uit 2 componenten, je gaat online en offline aan de slag: 

E-learning (online) helpt je in je dagelijkse leven. Het geeft mogelijkheid tot intensieve steun en dat is wat je in deze training ontvangt: je krijgt dagelijks mail. Eerdere deelnemers gaven aan dat ze echt naar deze e-mail uitkijken. Ze lezen de mail op de rand van hun bed of meteen als ze de werkdag beginnen. Zo integreer je mindfulness werkelijk in je leven op een heel makkelijke en toegankelijke manier.

 

Van je medecursisten leer je het meest. Tijdens de live bijeenkomsten leer je van elkaar, inspireer je elkaar en krijg je adviezen en feedback. Uiteraard onder mijn begeleiding zodat ik ook altijd al je vragen kan beantwoorden.

 

Persoonlijke feedback op maat. Elke week hou ik samen met jou een vinger aan de pols: hoe het gaat: wat gaat er goed, waar heb je hulp bij nodig? Je krijgt wekelijks korte feedback per mail.

 

Drukte in je leven, rust in jezelf is een training die wat van je vraagt. En daardoor gaat de training je ook werkelijk veel opleveren en een verschil in je leven maken.

 

Wat levert meedoen je op?

 

Inhoud en opbouw 

Elke week staat in het teken van een thema. Deze thema’s kun je meteen in je dagelijkse werk en leven toepassen.

Week 1: van automatische piloot naar opmerkzaamheid: leef nu!

Week 2: Fris kijken

Week 3: Stoppen en beginnen

Week 4: (Werk)gewoontes onder de loep

Week 5: Vrijer van stress

Week 6: Wees pro-actief

Week 7: Mindful omgaan met gedachten en gevoelens

Week 8: Mindfulness blijven toepassen in je werken en je leven

 

Dit zit er in het programma:

 

 

 

I expected while meditating I would get into some kind of a ’bubble’, and would seperate myself from other people. It is wonderful to notice that it is the other way around: I get more into contact with myself and therefore easier into contact with others. It is very valuable for me as trainer and coach.

 

Ruth Stoffel-Kauflin - eigenaar Kauflin Coaching

 

 

 

 

Met genoegen kijk ik terug op de acht weekse training mindfulness die ik bij Yvonne heb gevolgd. Ik waardeer haar open, accepterende en toch doelgerichte reacties op mijn wisselende inzet bij het volgen van het programma: helemaal in lijn de inhoud en boodschap van de training. Het programma is zorgvuldig opgebouwd met herkenbare thema’s en veel oefeningen ter verankering: dat biedt veel steun en geeft vertrouwen. Ik ga er mee door, er is nog een leven lang om aandachtig te zijn, in het nu te zijn. Heerlijk.

 

Joost van Iersel - Docent  AVANS - University Applied Sciences

 

 

Data en investering:

Groepsbijeenkomsten (van 9 uur tot 12 uur - inloop vanaf 8.30 uur):

1: woensdag 15 januari 2020

2: woensdag 12 februari 2020

 

Skypesessies: dinsdag 28 januari 12.15 uur-13 uur, 25 februari 12.15 uur -13 uur.

Trainingsdag: 19 of 27 mei 2020.

 

In de week van de eerste groepsbijeenkomst ontvang je ook de eerste mail. Locatie van groepsbijeenkomsten: Meekrap-oord 12 in Houten.

Je sluit de training af met een individueel (telefonisch of skype) gesprek met mij persoonlijk om optimaal het geleerde te kunnen toepassen.

 

60 jaar - 60 procent korting!

Kosten van de training zijn €1.495 exclusief BTW.

Dit is inclusief locatie- en cateringkosten.

Het online leermateriaal blijft tot je beschikking.

 

Kadootje 

 

Ik word op 31 december 60. 

Dat is éénmalig. Verwacht ik.

Daarom een éénmalig zeer feestelijk klantencadeau.

Als je jezelf aanmeldt voor 23 december 12 uur ’s nachts, krijg je 60% korting op de training. 

De trainingskosten worden hiermee € 598 exclusief BTW.

Meld je aan voor de training door op onderstaande link te klikken en enkele vragen te beantwoorden.

Je ontvangt dan van mij een uitnodiging voor een doelengesprek, op grond waarvan je een goed definitief besluit kunt nemen om deel te nemen.

 

Yvonne, ik meld me graag aan!

 

From now on the programme can be followed in English as well: find here all information! 



contact@stresslooswerken - jc webdesign
© stresslooswerken.nl